loading...

☆☆پاتوق وبگردی☆☆

اس ام اس،موسیقی،طنز،سرگرمی،علمی،سلامت،تفریحی

نیما بازدید : 527 چهارشنبه 21 اسفند 1392 زمان : 15:22 نظرات (0)
کارت عابر بانک دزدیده شده یا گم شده ی خود را مسدود کنید!
با این ر وش کارت عابر بانک دزدیده شده یا گم شده ی خود را مسدود کنید!
کارت های بانکی یکی از جذاب ترین اقلام سرقتی برای کیف قاپان و سارقان اینترنتی هستند. اگر رمز مان هم در دسترسشان باشد هم که دیگر موجبات خنده وشادی آنها را فراهم کرده ایم!
پلیس فتا، بانک ها و رسانه ها بارها و بارها نکات امنیتی لازم جهت مراقبت از کارتهای بانکی و رمز آن را اعلام کرده اند با این وجود روزانه شاهد مراجعه تعداد بیشماری از افراد به مراکز پلیس به منظور اعلام سرقت اطلاعات و کارت های بانکی شان یا بدتر از آن خالی شدن حساب هایشان هستیم.در این گزارش قصد نداریم به شما بگوییم برای پیش گیری از سرقت اطلاعات و کارتتان چه بکنید. بلکه می خواهیم بگوییم اگر خدای نکرده کارتتان و یا شماره و رمز آن به سرقت رفت چه کنید.به طور کلی برای اطلاع رسانی از سرقت کارتتان و بستن کارتتان بدون اینکه حساب شما مسدود شود چهار روش وجود دارد:
۱ – یک راه مسدود کردن کارت بانک، مراجعه به شعب بانک صادرکننده کارت است.
۲ – راه دیگرمسدود کردن کارت بانک، مراجعه به سایت اینترنتی بانک صادرکننده کارت است.
۳ – همچنین برای مسدود کردن کارت بانک می توانید، تماس با میز امداد بانک صادرکننده کارت ( تلفن بانک ) است.

۴ – در نهایت برای مسدود کردن کارت بانک داشتن رمز دوم کارت الزامی است.

روش مسدود کردن عابر بانک|روش غیرفعال کردن کارت عابر بانک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به یاهو

 

  • تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲| نویسنده : یورفان
نیما بازدید : 130 چهارشنبه 21 اسفند 1392 زمان : 15:21 نظرات (0)
روشهای ترغیب کردن فرزند به ورزش کردن
در این مطلب با روشهای ترغیب کردن فرزندان به ورزش کردن آشنا خواهید شد..

بلافاصله پس از صرف شام، به جای ولو شدن جلوی تلویزیون، همراه فرزندتان لباس و کفش ورزشی بپوشید و از خانه بیرون بروید و در حین گفت و گو کردن پیاده روی کنید.

سعی کنید در حین پیاده روی کردن فرزندتان را تشویق کنید و توانایی های او را بستایید تا به این کار علاقه مند شود.

برنامه روزانه ورزش کودکان
کودکان باید در طول روز ترکیبی از حرکات زیر را انجام دهند:
- ایروبیک ( دویدن و راه رفتن سریع )
- تقویت عضلات
- تقویت استخوان ( طناب زدن )

استفاده از لوازم ساده
برای ورزش کردن به لوازم گران قیمت احتیاج ندارید. با استفاده از طناب، توپ فوتبال یا والیبال با فرزندتان بازی کنید و با او مسابقه دهید.

بازی های کامپیوتری؟ بله
برخی از بازی های ورزشی کامپیوتری تاثیر مثبتی بر حفظ تناسب اندام می گذارند. کودکان با فعالیت بدنی کردن در مقابل تلویزیون ۲۰۰ درصد بیشتر از کودکانی که بازی های نشسته انجام می دهند کالری می سوزانند. به خاطر داشته باشید، کودکان نباید بیش از دو ساعت مقابل تلویزیون بایستند و به ان خریه شوند.

مشاهده کلاس های ورزشی
پیش از ثبت نام کردن کودکان در کلاس های ورزشی – شنا، تنیس، بسکتبال، تنیس روی میز و … – آنها را با اعضای کلاس آشنا کنید تا ورزش و کلاس مورد علاقه اش را انتخاب کند.

علاقه مند کردن کودک به ورزش|نحوه تشویق کودک به ورزش

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به یاهو

 

  • تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲| نویسنده : یورفان
نیما بازدید : 190 چهارشنبه 21 اسفند 1392 زمان : 15:21 نظرات (0)
نکاتی در مورد سفیدکننده های دندان
در این قسمت سایت یورفان نکاتی در مورد سفیدکننده های دندان و انواع آن برای شما جمع آوری کرده است امیدواریم مفید واقع شوند..
داروخانه‌ها این روزها انواع محصولات خانگی سفیدکننده دندان، از چسب‌ها یا ژل‌های سفید‌کننده را به شما ارایه می‌کنند ولی آیا می‌دانید این محصولات محدودیت‌هایی نیز دارند؟موادسفیدکننده دندان عمدتا ۲ نوع هستند؛ یک نوع که در مطب و توسط دندان‌پزشک باید استفاده شود و نوع دیگر که در منزل قابل استفاده است.

تفاوت عمده این ۲ نوع در این است که دسته اول قوی‌تر است و مدت زمان کمتری باید روی دندان بماند. از لحاظ کارایی این دو نوع تفاوت چندانی باهم ندارند.

انواع مختلف تغییر رنگ‌ها از جمله تغییر رنگ بر اثر ضربه به دندان‌ها، تیره شدن دندان‌ها بر اثر افزایش سن و تیره شدن دندان بر اثر درمان ریشه به این درمان جواب می‌دهند.

توصیه ما این است که پیش از خرید محصولات خانگی سفیدکننده دندان با دندان‌پزشک مشورت کنید چون او پس از معاینه‌ای کوتاه به شما خواهد گفت که تغییر رنگ دندا‌ن‌هایتان چه علتی دارد و شما بهتر است از چه روش و چه محصولاتی برای سفید کردن دندان‌هایتان استفاده کنید.

اگر پوسیدگی یا لکه‌های سفید روی دندان‌هایتان دارید یا به عفونت‌های لثه دچارید باید از سفید کردن دندان‌ها چشم‌پوشی کنید. نخست باید پوسیدگی‌های دندان‌هایتان ترمیم شود، بیماری‌های لثه‌ای بهبود یابد و پس از آن به سراغ سفید کردن دندا‌ن‌هایتان بروید. حتی امکان دارد دندان‌پزشک تشخیص دهد این محصولات خانگی سفیدکننده که غلظت و قدرت سفیدکنندگی کمتری دارند، برای شما موثر نباشند.

در این صورت فقط وقت و هزینه‌تان را هدر داده‌اید. شاید لازم باشد توسط دندان‌پزشک در مطب اقدام به سفیدکردن دندانتان کنید. باید توجه داشت که حتی میزان سفیدشدن دندان‌ها با این مواد از ابتدا مشخص نیست و به خیلی از مسایل از جمله ماهیت تغییر رنگ بستگی دارد.

به طور کلی نباید انتظار نتیجه صددرصد داشت. همچنین سفیدشدن دایمی نیست و ممکن است دندان مجددا رنگ بگیرد. مدت زمانی که دندان سفید باقی می‌ماند، بستگی به رعایت بهداشت توسط فرد دارد.

با مسواک زدن مرتب و استفاده کمتر از غذاها و نوشیدنی‌های رنگ‌زا مثل قهوه و چای، دندان دیرتر رنگ می‌گیرد. در مجموع ۲ تا ۳ سال یکبار می‌توان این کار را تکرار کرد. از نظر آسیب احتمالی سفیدکننده‌ها درمطب برآورد شده است که میزان برداشت این مواد از ساختمان دندان حدودا معادل مقداری است که با مصرف نوشابه برداشت می‌شود.

ضمنا این برداشت برگشت‌پذیر است. البته طی دوره درمان ممکن است دندان‌ها حساس شوند که این مساله طبیعی است و می‌توان با استفاده از خمیردندان ضدحساسیت آن را برطرف کرد. تقریبا نیمی‌از افرادی که از محصولات سفیدکننده دندان استفاده می‌کنند، درجاتی از حساسیت دندانی و التهاب لثه را پس از آن تجربه می‌کنند. اگر شما با محصول خانگی هم دچار حساسیت دندانی شدید و در اثر نوشیدن مایعات گرم و سرد دندان‌هایتان دچار دردهای گذرایی شد، باید غلظت این محصولات سفیدکننده خانگی را کمتر انتخاب کنید.

به طور معمول، این عوارض در عرض چند روز از بین می‌روند اما اگر این درد و التهاب ادامه پیدا کرد حتما با دندان‌پزشک‌تان تماس بگیرید.

مضرات سفیدکننده دندان|جرم گیر دندان

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به یاهو

 

  • تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲| نویسنده : یورفان
نیما بازدید : 235 چهارشنبه 21 اسفند 1392 زمان : 15:21 نظرات (0)
چگونگی سروقت بودن و بیدار شدن و رفتن به سرکار به صورت منظم
در این قسمت چگونگی سروقت بودن و بیدار شدن و رفتن به سرکار به صورت منظم برای شما آورده ایم:
گاهی اوقات حتی بهترین زنگ ساعت دنیا نیز نمی تواند شما را مجبور کند که به هنگام صبح از رختخواب جدا شوید. در این صورت، زمان آن رسیده که محیط فیزیکی اطرافتان را تغییر دهید. به عنوان مثال، بسیاری از ما ممکن است
با این ترفند که ساعت را در جایی دور از دسترس و در قسمت دیگر اتاق قرار دهیم را امتحان کرده باشیم. بدین ترتیب مجبور هستیم برای خاموش کردن آن از رختخواب جدا شویم. این ایده جالبی است، اما اگر بخواهید این ایده را با یک ایده فوق العاده جایگزین کنید، وینسنت چونک نویسنده لایف هکر ایده جالبی را مطرح کرده است:«ساعتی را در کنار تخت خواب خود قرار داده و ساعت دوم را در قسمت دیگری از اتاق گذاشته ام. هر دو ساعت را تا آنجایی که امکان داشت دقیق تنظیم کرده ام. سپس زنگ ساعت اول را بر روی زمانی که می بایست بیدار شوم تنظیم کرده ام. به عنوان مثال بر روی ساعت ۶:۳۰ صبح؛
و به جای زنگ آن از رادیو استفاده نمودم، به صورتی که به محض رسیدن به ساعت ۶:۳۰ رادیو روشن شود. صدای آن را نیز تا حد امکان بلند کردم اما نه خیلی بلند (چرا که من متاهلم و قصد ندارم همسرم را نیز با این سر و صداها بیدار کنم). ساعت دوم را در کشو میز قرار داده ام و زمان آن را بر روی یک دقیقه بعد از ساعت اول تنظیم کرده ام، اما برای زنگ این ساعت از صدایی وحشتناک و گوش خراش استفاده کرده ام.»اگر ترفندهای زنگ ساعت نمی تواند آنچنان که باید به شما کمک کند شاید بهتر باشد رختخوابی با راحتی کمتر را امتحان کنید. ممکن است این رختخواب چندان مورد پسند شما نباشد ولی نکته همینجاست. Lifehack این مراحل را پیشنهاد می کند:

«از وسوسه انتخاب رختخوابهایی که همانند یک ایستگاه شارژ عمل نمی کنند رهایی یابید. شما نیازی به کتاب در کنار تخت خواب خود ندارید. شما نیازی به بالشهای آنچنانی با قابلیت های خاص ندارید (مگر اینکه پزشک شما توصیه کرده باشد). تخت خواب شما مکانی است

که قرار است مدت زمان کوتاهی را برای استراحت مطلوب بین این بیداری تا بیداری بعدی درون آن سپری کنید. اگر شما همانند من جوان هستید به تشک خاصی نیاز نخواهید داشت. اما اگر بالای ۴۰ سال سن دارید می بایست مطمئن شوید که تشک مناسب را انتخاب کرده اید نظرتان چیست.»

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به یاهو

 

  • تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲| نویسنده : یورفان
نیما بازدید : 158 چهارشنبه 21 اسفند 1392 زمان : 15:20 نظرات (0)
تا حالا دیده بودید جای پا یک انسان فقط دست داشته باشد!+تصاویر
تا حالا دیده بودیدیک انسان جای پا، فقط دست داشته باشد!!
یک دختر بچه ۳ ساله چینی از نوعی بیماری نادر رنج می برد که باعث شده پاهای او بزرگ تر از حد معمول و تا اندازه ای نیز شبیه به دست باشند.بیماری «یو یو» دختر بچه چینی باعث شده پاهای او با سرعت زیاد رشد کنند و به طور دائم در حال تورم و سنگین شدن باشند. این بیماری راه رفتن را برای وی بسیار دشوار کرده است.پاهای یو یو دائم در حال متورم و سنگین شدن هستند که راه رفتن را برای او بسیار دشوار کرده است. اگرچه خانواده این دختر بسیار فقیرند و از عهده مخارج معالجه دخترشان بر نمی آیند ولی پدر بزرگ یو یو در حال جمع آوری و به دست آوردن پولی است که بتواند نوه خود را درمان کند.
تا حالا دیده بودید جای پا یک انسان فقط دست داشته باشد!+تصاویر
انسان عجیب|دختر عجیب|عجایب خلقت|انسان های ناقص العضو

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به یاهو

 

  • تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲| نویسنده : یورفان

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 121
  • بازدید ماه : 377
  • بازدید سال : 2,058
  • بازدید کلی : 49,573